Twój zakres obowiązków:
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez kompleksową i sprawną realizację zamówień, budowanie relacji z klientem, aktywną promocję produktów oraz zapewnienie terminowych dostaw
 - Zarządzanie kilkuosobowym zespołem
 - Zapewnienie optymalnego przebiegu procesów w Dziale Realizacji Zamówień zgodnie ze standardami firmy
 - Zagwarantowanie wysokiego standardu obsługi klienta
 - Bieżące nadzorowanie procesu realizacji zawartych umów i złożonych zamówień
 - Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym planowanie zakupów, nadzór nad prawidłowym zamawianiem towaru i zabezpieczeniem stanów magazynowych
 - Nadzorowanie prawidłowego fakturowania klientów
 - Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i zgodności stanów magazynowych
 - Nadzór nad procesem windykacji
 - Angażowanie zespołu w działania rozwojowe oraz wspieranie go w codziennych zadaniach
 - Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
 - Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższego standardu obsługi klienta
 
Nasze wymagania:
- 1-2 lata doświadczenia na stanowisku menedżerskim w obszarze realizacji zamówień
 - Doświadczenie w kontaktach z klientami i realizacji zamówień
 - Udokumentowane sukcesy w optymalizacji procesów i standardów pracy w obsłudze klienta
 - Wysoko rozwinięte zdolności menedżerskie: prowadzenie zespołu, motywowanie, egzekwowanie, delegowanie zadań, organizacja pracy
 - Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami
 - Orientacja na wynik i umiejętność pracy na wskaźnikach KPI
 - Skrupulatność, sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania
 - Umiejętność pracy zespołowej i współpracy z innymi działami w organizacji
 - Znajomość pakietu MS Office i doświadczenie w pracy z systemami CRM
 
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży medycznej (sprzęt medyczny)
 - Doświadczenie w logistyce i gospodarce magazynowej
 - Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
 
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
 - Ambitne zadania w stabilnej i stale rozwijającej się firmie
 - Cykl szkoleń produktowych
 - Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w obrębie obsługi klienta i logistyki
 - Wsparcie w trakcie wdrożenia
 - Pomocny i otwarty zespół specjalistów
 
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym CV przez Empireum Piotr Dopieralski w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).