Twój zakres obowiązków:
- Zapewnienie skutecznej realizacji strategii marketingowej w poszczególnych grupach asortymentowych
- Prowadzenie i rozwijanie firmowych social mediów
- Dbanie o spójność wizualną marki i komunikacji we wszystkich kanałach marketingowych
- Tworzenie koncepcji i treści marketingowych – posty, artykuły, prezentacje, newslettery, katalogi
- Zarządzanie stroną internetową
- Monitorowanie trendów rynkowych w branży sprzętu medycznego
- Ścisła współpraca z producentami w celu spójnego przekazu marketingowego
- Rozwój i nadzór nad sklepem internetowym
- Rozwój kanałów marketingowych pod kątem e-commerce
- Wdrażanie innowacyjnych rozwiązań e-commerce
- Budowanie kalendarza i organizacja eventów zewnętrznych i wewnętrznych zgodnie z budżetem i oczekiwaniami biznesowymi
- Nadzór nad produkcją materiałów marketingowych – od planowania i koncepcji, przez zamówienia i kontrolę jakości, po dostawę i zarządzanie stanami magazynowymi
- Prowadzenie kampanii marketingowych wspierających działania sprzedażowe
Nasze wymagania:
- 2-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku, preferowane w digital marketing lub e-commerce
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu kampanii marketingowych
- Wysoko rozwinięte umiejętności pisania, redagowania i przygotowania treści marketingowych
- Bardzo dobra znajomość narzędzi marketingowych takich jak Google Analytics, Google Ads, programy graficzne
- Dobra organizacja pracy, umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami
- Orientacja na wynik
- Kreatywność – samodzielne generowanie nowych i innowacyjnych pomysłów w oparciu o własne doświadczenie i najlepsze praktyki na rynku
- Dokładność i zaangażowanie w powierzone zadania
- Umiejętność pracy zespołowej i współpracy z innymi działami w organizacji
- Znajomość pakietu MS Office i doświadczenie w pracy z systemami CRM
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży medycznej (sprzęt medyczny)
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Ambitne zadania w stabilnej i stale rozwijającej się firmie
- Cykl szkoleń produktowych
- Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w obrębie marketingu
- Wsparcie w trakcie wdrożenia
- Pomocny i otwarty zespół specjalistów
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym CV przez Empireum Piotr Dopieralski w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).