Twój zakres obowiązków:
- Zapewnienie profesjonalnej obsługi klienta poprzez kompleksową i sprawną realizację zamówień, budowanie relacji z klientem, aktywną promocję produktów oraz zapewnienie terminowych dostaw
- Zarządzanie kilkuosobowym zespołem
- Zapewnienie optymalnego przebiegu procesów w Dziale Realizacji Zamówień zgodnie ze standardami firmy
- Zagwarantowanie wysokiego standardu obsługi klienta
- Bieżące nadzorowanie procesu realizacji zawartych umów i złożonych zamówień
- Zarządzanie relacjami z dostawcami, w tym planowanie zakupów, nadzór nad prawidłowym zamawianiem towaru i zabezpieczeniem stanów magazynowych
- Nadzorowanie prawidłowego fakturowania klientów
- Zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentacji i zgodności stanów magazynowych
- Nadzór nad procesem windykacji
- Angażowanie zespołu w działania rozwojowe oraz wspieranie go w codziennych zadaniach
- Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami
- Współpraca z innymi działami firmy w celu zapewnienia najwyższego standardu obsługi klienta
Nasze wymagania:
- 1-2 lata doświadczenia na stanowisku menedżerskim w obszarze realizacji zamówień
- Doświadczenie w kontaktach z klientami i realizacji zamówień
- Udokumentowane sukcesy w optymalizacji procesów i standardów pracy w obsłudze klienta
- Wysoko rozwinięte zdolności menedżerskie: prowadzenie zespołu, motywowanie, egzekwowanie, delegowanie zadań, organizacja pracy
- Umiejętność efektywnego zarządzania czasem i priorytetami
- Orientacja na wynik i umiejętność pracy na wskaźnikach KPI
- Skrupulatność, sumienność, odpowiedzialność i zaangażowanie w powierzone zadania
- Umiejętność pracy zespołowej i współpracy z innymi działami w organizacji
- Znajomość pakietu MS Office i doświadczenie w pracy z systemami CRM
Mile widziane:
- Doświadczenie w branży medycznej (sprzęt medyczny)
- Doświadczenie w logistyce i gospodarce magazynowej
- Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
To oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Ambitne zadania w stabilnej i stale rozwijającej się firmie
- Cykl szkoleń produktowych
- Możliwości rozwoju i podnoszenia kwalifikacji w obrębie obsługi klienta i logistyki
- Wsparcie w trakcie wdrożenia
- Pomocny i otwarty zespół specjalistów
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w niniejszym CV przez Empireum Piotr Dopieralski w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacji oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych, zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (RODO).